Renault

Renault 19 16V (září 1994 - září 1995)
5 rychl., manuální převodovka, karoserie čtyřdveřová, sedan, benzín

Ostatní motorizace Renault 19 (1994 - 1995)

Obecné specifikace

Typ karoserie:
čtyřdveřová, sedan
Převodovka:
5 rychl., manuální
Počet sedadel:
5
Segment:
C (nižší střední třída)
Začátek výroby:
září 1994
Ukončení výroby:
září 1995

Pohon

Pohonná náprava:
přední
Typ motoru:
spalovací motor
Palivo:
benzín
Výkon:
101 kw (137 hp)
Maximální výkon (kW):
101
Maximální výkon (hp):
137
Max. točivý moment:
158 nm


Palivový motor

Počet válců:
4
Ventily na válec:
4
Objem motoru:
1764 cm3
Vrtání x zdvih:
82,0 x 83,5 mm
Kompresní poměr:
10,0 :1
Maximální výkon:
101 kw (137 hp)
Výkon (kW):
101
Výkon (hp):
137
Maximální výkon RPM:
6500 tpm
Max. točivý moment:
158 nm
Max. točivý moment RPM:
4250 tpm
Palivový systém:
vícebodové vstřikování
Ovládání ventilů:
dohc
Turbo:
ne
Katalyzátor:
běžný
Objem nádrže:
55 L


Výkon

Maximální rychlost:
212 km/h
Zrychlení 0-100 km/h:
8,5 s
Monitor spotřeby:
n.b.

Spotřeba (NEDC)

Spotřeba ve městě:
-
Spotřeba mimo město:
-
Kombinovaná spotřeba:
8,2 l/100km
CO2 emise:
-
Energetický štítek:
 
Spotřeba energie:
-
Baterie:
-

Spotřeba (WLTP)

Nízká spotřeba:
 
Střední spotřeba:
 
Vysoká spotřeba:
 
Velmi vysoká spotřeba:
 
Kombinovaná spotřeba:
 
Emise CO2:
 
Baterie:
-
Spotřeba energie:
-

Podvozek

Přední zavěšení:
vinuté pružiny
Zadní odpružení:
torzní tyč
Přední stabilizátor:
ano
Zadní stabilizátor:
ano
Přední brzdy:
kotoučovés
Zadní brzdy:
kotoučovés
Velikost předních pneumatik:
195/50VR15
Velikost zadních pneumatik:
195/50VR15
Poloměr otáčení:
10,4 m


Převodovka

1. stupeň:
3,09:1
2. stupeň:
1,86:1
3. stupeň:
1,32:1
4. stupeň:
0,97:1
5. stupeň:
0,82:1
6. stupeň:
 
7. stupeň:
 
8. stupeň:
 
9. stupeň:
 
Zpátečka:
3,55:1
Rozvodovka:
4,07:1
RPM při 120 km/h (teoreticky):
3.700 tpm









Renault 19 16V je automobil, který byl vyráběn v letech 1994 až 1995 a stal se jedním z významných modelů francouzské automobilky Renault. Tento model byl navržen tak, aby kombinoval sportovní výkon s pohodlným a praktickým designem, což z něj činilo oblíbenou volbu mezi motoristy, kteří hledali dynamické a spolehlivé vozidlo.


Pod kapotou Renaultu 19 16V se nachází silný benzinový motor o výkonu 101 kW, což odpovídá přibližně 137 koním. Tento motor je známý svou pružností a schopností poskytovat energii při různých rychlostech, což zaručuje příjemný zážitek z jízdy. V kombinaci s pětistupňovou manuální převodovkou nabízí Renault 19 16V skvělou ovladatelnost a rychlé reakce, což ocení zejména ti, kteří mají rádi sportovní styl jízdy.


Design vozu je typický pro 90. léta, s hladkými liniemi a elegantním vzhledem, který stále působí moderně. Interiér vozu je prostorný a pohodlný, s dostatkem místa pro cestující na předních i zadních sedadlech. Ergonomicky navržená palubní deska a kvalitní materiály přispívají k celkovému komfortu při jízdě. Řidič má k dispozici všechny potřebné ovládací prvky, což usnadňuje manipulaci s vozidlem.


Renault 19 16V je také vybaven řadou bezpečnostních prvků, které byly v té době považovány za standard. Mezi ně patří airbagy, ABS a další asistenční systémy, které pomáhají zajistit bezpečnou jízdu. Díky svému výkonu a bezpečnostním vlastnostem se Renault 19 16V stal atraktivní volbou pro mladé řidiče i rodiny.


Vzhledem k tomu, že byl model vyráběn pouze krátkou dobu, získal si Renault 19 16V také status sběratelského kousku. Dnes je vyhledáván mezi automobilovými nadšenci, kteří ocení jeho sportovní charakter a retro design. Celkově lze říci, že Renault 19 16V představuje skvělou kombinaci výkonu, komfortu a stylu, což z něj činí zajímavou volbu na trhu s ojetými vozy.



Fotogalerie Renault 19