Honda

Honda Integra 1.5 EX (duben 1986 - prosinec 1989)
4 rychl., automatická převodovka, karoserie pětidveřová, hatchback, benzín

Obecné specifikace

Typ karoserie:
pětidveřová, hatchback
Převodovka:
4 rychl., automatická
Počet sedadel:
5
Segment:
 
Začátek výroby:
duben 1986
Ukončení výroby:
prosinec 1989

Pohon

Pohonná náprava:
přední
Typ motoru:
spalovací motor
Palivo:
benzín
Výkon:
63 kw (86 hp)
Maximální výkon (kW):
63
Maximální výkon (hp):
86
Max. točivý moment:
126 nm


Palivový motor

Počet válců:
4, v řadě
Ventily na válec:
2
Objem motoru:
1488 cm3
Vrtání x zdvih:
74,0 x 86,5 mm
Kompresní poměr:
8,7 :1
Maximální výkon:
63 kw (86 hp)
Výkon (kW):
63
Výkon (hp):
86
Maximální výkon RPM:
6000 tpm
Max. točivý moment:
126 nm
Max. točivý moment RPM:
3750 tpm
Palivový systém:
carburettor
Ovládání ventilů:
ohc
Turbo:
ne
Katalyzátor:
ne
Objem nádrže:
50 L


Výkon

Maximální rychlost:
160 km/h
Zrychlení 0-100 km/h:
- s
Monitor spotřeby:
n.b.

Spotřeba (NEDC)

Spotřeba ve městě:
-
Spotřeba mimo město:
-
Kombinovaná spotřeba:
7,3 l/100km
CO2 emise:
-
Energetický štítek:
 
Spotřeba energie:
-
Baterie:
-

Spotřeba (WLTP)

Nízká spotřeba:
 
Střední spotřeba:
 
Vysoká spotřeba:
 
Velmi vysoká spotřeba:
 
Kombinovaná spotřeba:
 
Emise CO2:
 
Baterie:
-
Spotřeba energie:
-

Podvozek

Přední zavěšení:
torzní tyč
Zadní odpružení:
vinuté pružiny
Přední stabilizátor:
ne
Zadní stabilizátor:
ne
Přední brzdy:
odvětrávané kotoučové
Zadní brzdy:
bubnové
Velikost předních pneumatik:
185/70SR13
Velikost zadních pneumatik:
185/70SR13
Poloměr otáčení:
9,8 m


Převodovka

1. stupeň:
 
2. stupeň:
 
3. stupeň:
 
4. stupeň:
 
5. stupeň:
 
6. stupeň:
 
7. stupeň:
 
8. stupeň:
 
9. stupeň:
 
Zpátečka:
 
Rozvodovka:
 
RPM při 120 km/h (teoreticky):
 

Hmotnosti

Pohotovostní hmotnost:
950 kg
Max. užitečné zatížení:
510 kg
Maximální přípustná hmotnost:
1460 kg
Max. hmotnost přední nápravy:
-
Max. hmotnost zadní nápravy:
-
Max. hmotnost brzděného přívěsu:
900 kg
Max. hmotnost nebrzděného přívěsu:
460 kg
Max. zatížení tažného zařízení:
-
Max. zatížení střechy:
50 kg

Bezpečnost

Výsledek crash testu:
-
ABS:
-
Distribuce brzdné síly:
-
Brzdový asistent:
-
Pomoc při nouzovém brzdění:
-
Asistent mrtvého úhlu:
-
Kontrola stability:
-
Kontrola trakce:
-
Omezený prokluz diferenciálu:
-
Airbag řidiče:
-
Airbag spolujezdce:
-
Boční airbagy:
-
Hlavové airbagy:
-
Kolenní airbag řidiče:
-
Asistent rozjezdu do kopce:
-
Asistent pro udržení jízdního pruhu:
-
Asistent mrtvého úhlu:
-
Senzor únavy:
-
Senzor tlaku v pneumatikách:
-
Městský bezpečnostní systém:
-
Noční vidění s rozpoznáváním osob:
-
Systém před kolizí:
-
Asistent dálkových světel:
-
Rozpoznávání dopravních značek:
-
Systém varování před kolizí:
-
Automatické řízení úrovně:
-

Exteriér

Stěrače s cyklovačem:
ano
Hliníkové ráfky:
-
Posuvná / sklopná střecha:
-
Panoramatická střecha:
-
Střešní lyžiny:
-
Metalíza:
-
Lakované nárazníky:
-
Tónovaná skla:
ano
Přepážka za předními sedadly:
-
Elektrická zpětná zrcátka:
-
Sklopná vnější zpětná zrcátka:
-
Vnější zpětná zrcátka s automatickým stmíváním:
-
Smerové světlo ve vnějších zrcátkách:
-
Přední mlhová světla:
-
Automatické zapnutí světel:
-
Xenonové světla:
-
LED světlomety:
-
Zadní LED osvětlení:
-
Světla pro denní svícení:
-
Ostřikovače světel:
-
Poplašné zařízení:
-


Interiér

Výškově nastavitelné sedadla:
-
Bederní opěrka:
-
Elektrické nastavení sedadel:
-
Vyhřívaná sedadla:
-
Odvětrávaná sedadla:
-
Sportovní sedadla:
-
Kožený volant:
-
Nastavitelný volant:
-
Vyhřívaný volant:
-
Kožené čalounění:
-
Zadní opěrky hlavy:
-
Sklopná zadní sedadla:
ano (v částech)
Posuvná zadní sedadla:
-
Středová loketní opěrka:
-
Zpětné zrcátko s automatickým stmíváním:
-
Osvětlení pro čtení:
-
Osvětlené make-up zrcadlo:
-
Nastavitelné osvětlení palubní desky:
-
Otáčkoměr:
ano
Počítadlo dní:
ano
Ukazatel teploty chladicí vody:
ano
Ukazatel venkovní teploty:
-
Palubní počítač:
-
Audio systém:
ano
Digitální rádio (DAB):
-
Ovládací prvky pro audio na volantu:
-
Zvukový vstup:
ano
Navigace:
-
Bluetooth:
-


Pohodlí

Centrální zamykání dveří:
-
Bezklíčový vstup/startování:
-
Tlačítko start:
-
Řídicí obvod:
-
Elektrická okna:
-
Posilovač řízení:
ano
Tempomat:
-
Klimatizace:
-
Ovládání teploty vlevo/vpravo:
-
Parkovací senzory:
-
Zadní kamera:
-
Parkovací automat:
-
Elektrická parkovací brzda:
-
Start/stop systém:
-

Náklad

Kapacita zavazadlového prostoru:
300-538 L
Délka min/max:
 
Šířka min/max:
 
Výška:
 
Výška prahu zdvihu:
 


Vnitřní rozměry

Vzdálenost opěradlo / pedály:
 
Přední světlá výška:
 
Délka předního opěradla:
 
Délka předního sedadla:
 
Přední vstupní výška:
 
Přední vnitřní šířka:
 
Vzdálenost opěradla vpředu/vzadu:
 
Průměrná vzdálenost opěradla vpředu/vzadu:
 
Zadní světla výška:
 
Délka opěrky zad:
 
Délka zadního sedadla:
 
Výška zadního sedadla:
 
Zadní vnitřní šířka:
 

Vnější rozměry

Délka:
4350 mm
Šířka:
1665 mm
Výška:
1345 mm
Rozvor:
2520 mm
Přední šířka rozchodu:
1420 mm
Zadní šířka rozchodu:
1415 mm
Světlá výška:
-

Služba a záruka

Servis:
10.000 km / 1 rok
Všeobecná záruka:
2 roky, bez omezení
Záruka karoserie:
6 let



Honda Integra 1.5 EX je automobil, který se vyráběl v období od dubna 1986 do prosince 1989. Tento model se stal oblíbeným mezi motoristy díky svému atraktivnímu designu, spolehlivosti a výkonu. Integra byla součástí segmentu kompaktních vozů a nabízela kombinaci sportovního vzhledu a praktických vlastností, což ji činilo ideálním vozem pro každodenní použití.


Pod kapotou Integra 1.5 EX se nacházel motor o objemu 1,5 litru, který disponoval výkonem 63 kW (86 hp). Tento motor byl známý svou hospodárností a spolehlivostí, což bylo v té době pro značku Honda typické. Napájení motoru bylo zajištěno benzínem, a i přesto, že výkon nebyl extrémní, auto nabízelo příjemnou dynamiku a dobré jízdní vlastnosti. Honda Integra byla vybavena čtyřstupňovou automatickou převodovkou, která umožňovala hladké a snadné řazení, což bylo výhodné zejména v městských podmínkách.


Design vozu byl moderní pro svou dobu, s elegantními liniemi a aerodynamickými tvary, které zajišťovaly nejen estetiku, ale také dobré jízdní vlastnosti. Interiér Honda Integra 1.5 EX byl prakticky uspořádaný a nabízel dostatek prostoru jak pro řidiče, tak pro cestující. Sedadla byla pohodlná a kvalitně vyrobená, přičemž materiály použité v interiéru dodávaly vozu příjemný vzhled.


Bezpečnostní prvky vozu zahrnovaly posilovač řízení a brzdy, které zajišťovaly dobré ovládání vozu v různých jízdních podmínkách. Honda Integra byla také známá svou odolností a dlouhou životností, což ji činilo oblíbenou volbou pro ty, kteří hledali spolehlivé auto za rozumnou cenu.


Celkově lze říci, že Honda Integra 1.5 EX byla vyváženým automobilem, který nabízel jak sportovní ducha, tak praktičnost pro každodenní život. Její popularita v 80. letech svědčí o tom, že se jednalo o model, který dokázal oslovit široké spektrum motoristů a zanechal po sobě pozitivní stopu v historii automobilky Honda.